1.5.06

Σήμερα

Ούτε δώρο για τα γεννέθλιά μου να 'ταν το σημερινό...
Βροχή ανήμερα Πρωτομαγιάς. Ο mpampas στο σπίτι μου, για να δούμε ταινιούλα, να τον χαζέψω λίγο, "να τα πούμε από κοντά" αφού είναι παντρεμένος εδώ κι ένα χρόνο κι έχει κλάσει την kori tou (εμένα δηλαδή).

Να νιώσω άνθρωπος πάλι.

Κι αύριο, δουλειά. Κι ας μη θέλω να πάω, θα πάω.
Τελείωσε η άδεια. Τελικά, κακό μου έκανε. Δε θα ξαναπάρω άδεια. Είχα μπει στο τριπάκι αυτές τις μέρες να βρω συσκευή φαξ για να στείλω τη παραίτησή μου. Τελικά, δε βρήκα κάμια πρόχειρη.........................

Νομίζω πως κάτι δε πάει καλά πάλι αυτόν τον καιρό.

2 comments:

Rodia said...

Να ζήσεις Πατάκι
και χρόνια πολλά!!!
Πολλά, και Καλά, και με Μπόλικη Χαρά!!!

σμουτς! και ξανασμουτς! και αγκαλίτσα!:-)))))))))))

Little_Pat said...

Σ' ευχαριστώ Μαρίνα μου!

Βέβαια, δεν είχα γεννέθλια τη περασμένη εβδομάδα, αλλά την ερχόμενη εβδομάδα. Όμως, οι ευχές έχουν διάρκεια, έτσι δεν είναι;
:-))))

Και την αγκαλίτσα, επίσης, τη κρατάω, και τα φιλιά!
φιλούρες στις μούρες σου!!!!!